Crazy ruise & Sugar Rush

 
I ett pressbrev för en tid sedan fick jag hem två ögonskuggor från KICKS nya make-uplinje med samma namn. Det är svårt att få färgerna rättvisa i den mörka årstid vi befinner oss i men jag gjorde mitt bästa.
Namnen är så söta att jag dör och förpackningarna ser lyxiga ut med tanke på priset (cirkus 100:-). Det är bra med pigment och ger därför ett snyggt resultat snabbt och lätt. Jag upplever dock att ögonskuggorna lätt försvinner och faller. Tips är att använda primer på ögonlocket för att få ögonskuggan att hålla bättre.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grymt fin blogg, allt bra med dig? :)<3

2012-11-25 @ 18:55:00
URL: http://ourvisionoflife.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback