Working out shoes

 
Efter att ha haft mina gamla dansskor från Puma sen jag var 14 så kommer ettpar nya träningsskor inte en dag för tidigt. Det är rätt illa när man är trött och har ont i fötterna efter ett bodypump-pass, det är ju inte riktigt det som är poängen...
 
Jag älskar att träna, jag älskar mina nya träningsklder,mitt gymkort. Tränar några gånger i veckan när inte ögonfranskunder eller mitt ordinarie jobb tar min tid (vilket det tex gjort denna vecka,därför har också min blogguppdatering drabbats). Skulle dock önskat att jag tränade varje gång jag kände att jag ville göra det. Bara ta en joggingtur och fylla lungorna med frisk luft. Tog en joggingtur förra veckan, och oj, vad jag kände mig vältränad efteråt!
 
Vem är det förresten som bestämmer att tjejer inte ska vara starka? Svaghet ger smärta i kroppen och oförmåga att göra saker. Jag säger som Kissie: strong is the new skinny!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback