Linn testar SCALPURE premium clay mask

SCALPURE finns att köpa hos Eleven.se och kostar 298:-
SCALPURE är en helt godkänd enligt nopoo hårmask. Hårmasken passar alla hårtyper och kan dessutom användas som en ansiktsmask för alla hudtyper. Hårmasken appliceras i hårbotten och är effektiv mot mjäll(fuck head & shoulders!), fett hår, torr och kliander hårbotten eller andra besvär. Som ansiktsmask är den vitaliserande och djuprengörande.
 
Vad jag har att säga om produkten: jag har använt SCALPURE mest som ansiktsmask och för det ändamålet är den grym! Masken stelnar i ansiktet och efter avsköljning är ansiktet rengjort ända in i varenda liten por.
 
Som hårmask är produkten säker superbra om man har besvärlig hårbotten. Men för mig som har en problemfri hårbotten tyckte jag att produkten var rätt osmidig.  Tack vare konsistensen var produkten svår att få in i hårbotten. Efter avsköljning var håret inte alls speciellt följsamt ellerkändes välskött. Håret kändes strävt, var svårt att reda ut och produkten var riktigt svår att få bort från hårbotten. Dessutom har den en doft som mintig tandkräm samt är väldigt odryg,
 
Jag rekommenderar skarpt SCALPURE som ansiktsmask då den är helt fantastisk för det ändamålet samt bekväm för oss som vill ha nopoomasker men inte orkar blanda en halv kaksats varje gång vi ska göra ansiktsmask. Som hårmask funkar den nån gång då och då om man fått mjäll tillfälligt mm men inte att använda flera gånger i veckan. Klart godkänd men inte så mycket mer. Med tanke på det saftiga priset av 300:- förväntade jag mig lite mer av produkten.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hur är de med dig

2012-10-31 @ 01:02:54
URL: http://www.kaffehornan.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback