Sjukstuga

Hej på er!
 
Den korta versionen: jag har fått inflamation i njurarna. Kommer nog orka blogga lite smått men återkommer när jag är helt friskus.
 
Den långa versionen:
I måndags kväll fick jag ont i mina njurar. gick till läkaren igår och fick reda på att jag hade inflamation i njurarna (en mild sådan). Fick en pencillinkur och allt skulle vara frid och fröjd.Åkte tillbaka till jobbet. Smärtan i ryggen och mitt fysiska tillstånd blev värre och värre. Jag gick hem från jobbet innan jag slutat. Igår kv'äll hade jag så ont att jag grät, och grät och kunde varken sitta, ligga eller stå. Idag mår jag lika pruttigt som igår. Ingen feber, inget illamående men smärtan är nåt utan dess like. Det känns som jag har två fotbollar i ryggen pga att det känns så svullet. Samtidigt gör det så ont att jag likagärna kunde ha två¨knivar instuckna i ryggen.
 
Bloggar när jag orkar med det. Och om inte annat hörs vi när jag blir frisk :D
 
kram <3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback