Nytt och fräscht på instagram

Efter en lång tystnad på bloggen och mycket velande vad jag egentligen ska göra med den har jag kommit fram till ett beslut.
 
Pga tidsbrist och den stress bloggen bidrog till lägger jag bloggen på is, sålänge. Säkerligen inte föralltid men under en obestämd tid.
 
Tills dess kan ni följa min nya instagram, en utveckling av bloggen där jag kommer skriva om samma saker, dock med ny lust, ny inspiration och med massor av roligheter.
 
På min instagram hittar ni tips om nopoo, tips för balsammetoden, träningsinspiration, lchf-mat mm. Allt för att inspirera till ett renare, hälsosammare liv.
 
Följ mig på instagram mybeautyinsta alla som följer mig följer jag tillbaka :)
 
Så tillsvidare: god fortsättning, så ses vi på instagram <3

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej!

Det var ju tråkigt att du inte fortsätter att blogga.

Får nog hålla med dig, det är ganska tidsödande att hålla på! Själv driver jag en blogg som heter Oriflame-bloggen.

Ha det.

2013-03-09 @ 14:50:06
URL: http://oriflamebloggen.blogspot.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback