Helt däckad!

Hej! Förlåt att jag uppdaterar först nu, men vad kan man förvänta sig när man går upp klockan fem.

Tänkte passa på att mobilblogga på morgonen men hade glömt vilket nummer man skickar till så det sket sig :P
Har ju inventerat idag, gick hemifrån 20 över fem och kom hem igen halv två. Däckade direkt när jag kom hem och vaknade först nu. Men men, så är det.

Idag har några släktingar kommit hit som ska sova över här och fira jul ihop. Så får passa på att umgås lite med dom sen :)  

En ensam bil svischade förbi på den annars trafikerade vägen, endast två fönster lyste från hyreshusen. Det kändes som att jag nästan var ensam på jorden i morse när jag gick hemifrån!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback