Nu har äntligen snön lagt sig på marken även här!



Dock ingen speciellt djup snö men hoppas den stannar kvar över jul, så får jag se om barnasinnet väcks till liv och om det blir snögubbar och pulkaåkning för min del :)

Har precis kommit hem efter att ha varit och köpt de sista julklapparna, dregglat(nästan iaf) vid en disk full med chokladpraliner och ätit en sallad på Paprika. Nu sitter jag framför datorn med en handduk om mina axlar och en intensivverkande hårinpackning i håret som kommer få sitta där i drygt en timma innan jag sköljer ur den. Ni vet väl hur viktigt det är med hårinpackningar?



UPDATE: har nu sköljt ur inpackningen efter att den suttit i en timma och OMG vad mitt hår blev lent och lätt attt reda ut. Detta ska upprepas - OFTA!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback