Nu har vintern äntligen landat i Göteborg!


Man måste vara glad för det lilla :) trots att marken är tom på snö och att det termperaturen säkert kommer att flyga upp till massor av plusgrader blev jag glad över synen jag fick när jag titade ut i morse. Fullt av frost som täckte träden och ett vackert snölandskap bredde ut sig (nåja..). Framåt dagen försvann det vita förstås undan för undan men jag hoppas det kommer tillbaka!

Jag tycker egentligen ingenting vidare om vintern alls, det är kallt och halt och mörkt. Men dock så vill jag att årstiderna ska synas, att det inte ska regna igenom alla vintermånader utan att det är kallt och snö - för det är så det ska vara nu i början av december!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback