Söndagens...


Pojkvänströja och jeansleggins


Måste först och främst faktiskt be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på mer än en vecka, jag skäms, men har inte haft tid och faktiskt inte speciellt någon ork eller lust heller eftersom jag blir så himla trött av skolan. Men på fredag får jag jullov och då blir det oftare uppdateringar, det lovar jag :) Men tills dess har jag en hel del skolarbete så denna veckan ut blir det eventuellt rätt glest med bloginlägg också...


Iaf, idag är det lucia. Vad har ni hittat på? Själv tog jag mig en lång sovmorgon och en lång frukost hemma hos min kära. Tiden efter det har faktiskt spenderats med stallmys, hästuppvisningar, agility, luciatåg på häst och lussefika. Jag är ju ingen sån som brukar hänga i stallet direkt men följde med för systerns skull :)


En liten resume om vad som hänt i helgen: (detta nedan är mest för min skull, för att jag sa komma ihåg =D)
fredag: myskrök hos en klasskompis tillsammans med min kära pojkvän och kollade på idolfinalen (Erik vann, men jag höll på Calle!)
Lördag: åkte in till stan och strosade runt. På kvällen var det artonårsfest.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback