Mumsfrukost i Amerikans anda



Jag är verkligen ingen frukostätare. Är gärna vaken i två-tre timmar innan jag äter frukost. Så idag åt jag frukost vid ett och vaknade vid nio.
Idag blev det amerikanska tjocka pannkakor (mums!) till frukost.

Ett tips när man ska göra tjocka pannkakor och inte har plättlägg är att steka flera bredvid varandra samtidigt så går det tre gånger fortare än att ha en i taget i stekpannan. Det tog dock fem pannkakor att komma på det för mig haha.


Jag är en riktig klant ska jag be att få tala om! I samtliga inlägg i denna blogg har alla bilder tagits med mobilen, och det innebär ju som ni vet att bilderna blir dåliga med fula färger. Anledningen är att min usb-sladd till kameran har varit borta väldigt länge och jag har inte käpt någon ny. Häromdagen hittade jag kabeln! Och då tänkte jag att "nu ska jag ta massor av fina bilder till bloggen". Tror ni inte att jag tappat bort kameran då?! Sånu vet jag inte vart kameran är men kabeln är iaf hittad. Så medan jag letar efter kameran får ni tyvärr nöja er med de dåliga bilderna jag laddar upp.


Ha en fin dag!
Vi ses.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback