Testar Maybelline Pure Liquid Mineral Foundation



Pris & inköpsställe: ca 130 kr., köpt på h&ms kosmetikavdelning
Utseende: alldagligt utseende i en genomskinlig pumpflaska av glas
Detta säger reklamen: Det är inte alla som vill ha mineralfoundation i puderform, därför lanserar vi nu även en flytande mineralfoundation som täcker skonsamt och ger dig en silkeslen och välmående hy.

- Täpper inte till hudens porer,
- Utan olja,
- Utan parfym,
- SPF 15,
- Kommer i sex nyanser.
Källa
Mitt omdöme: len konsistens. Det känns verkligen att produkten innehåller välgörande mineraler! Otroligt dryg produkt som håller i evigheter. Ett plus för pumpflaskan som minimerar att bakterier och annat sprids. Ger ett täckande resultat som håller hela dagen (och kvällen, natten och morgonen). Testade att sova i denna foundationen, när jag vaknade satt den fortfarande kvar och dessutom hade jag inte fått utslag eller sminkfinnar (som jag i annars skulle fått). Den finns i många olika färger så det är lätt att hitta "sin" färg. Dethär är en superbra foundation och jag har ingenting negativt att säga om denna! Kommer definitivt köpa den pånytt när denna flaskan är slut!

Sammanfattning: En superbra, dryg, täckande mineralfoundation i flytande form som  jag varmt rekomenderar!


OBS! Inlägget innehåller reklam. Bara för att en produkt fått ett bra/dåligt omdöme betyder det inte att produkten ska upplevas detsamma när Du använder den!

Kommentarer
Postat av: My

jo det är ju så.. jag behvöer skriva av mej ibland.. och tror "tyvärr" att många känner igen sig.



tack för dina värmande ord.. det är viktigt det du säger.<33 kramar

2009-10-13 @ 20:42:03
URL: http://myzaans.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback