kvällsmys

hej!
Nu ska jag kolla på repriser av eftersnack till bella & tyrashow i väntan på att klockan kan bli tilräckligt mycket så att jag kan gå och lägga mig. I morgon är det min första skoldag på nästan åtta veckor, känns ärligt talat rätt ångestfullt eftersom jag knappt har tänkt på skolplugg på flera veckor.Men nu är det bara att ta nya tag. När jag kommer till skolan väntas projektarbete, idrottsuppgift och apuuppgifter att lämnas in (för att bara nämna några) och allt detta inom två veckor. Får försöka hålla uppe humöret (och orken) nu det sista. I morgon är det 32 skoldagar kvar till studenten och det känns väl ialla fall som något av en liten tröst.




Kvällens tips till mina läsare:

Gå in på spastugan.se. Skrolla ner till tävling (lite längre ner på startsidan). Gå medi Spastugans facebookgrupp (direktlänk finns på hemsidan) och skriv i deras kommentarsfält attdu är med och tävlar så kan du vinna en härlig goodiebag med massor av fina produkter från deras härliga sortiment!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback