Lever på kramar idag!

Tjao everybody!
Har varit på återbesök på min gamla praktikplats i morse (nivet, den jag var på innan påsk) för att säga hejdå till alla barn och hämta lite viktiga papper. Jäklar vad mycket bamsekramar och blöta sexårspussar jag fick. Dom hade saknat mig :D Tio ungar (nåja, itne riktigt kanske) som slänger sig på en när man kommer in och som slänger sig på en när man ska gå hem. Det är itne fy skam. Det kommer jag leva på länge :)

Nu är det jättefint solväder ute men ute ska jag inte vara idag. Ska plugga projektarbete som en dåre idag. Halv tre åker jag till körskolan för att ta mig en liten körtur i Göteborg C, efter det blir det teoriplugg, direkt därifrån till teckenspråkslektionen, sen hem och mysipysa med J(och förhoppningsvis få ännu fler goa kramar ;D)


Faktadelar och fördjupningsdelar i projektarbete står på schemat idag.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback