Kvällsdopp

Hej!
blev helt chockad när jag såg att klockan var tjugo i elva haha.
Har haft en effektiv dag idag. Jobbade till klockan sex. direkt från jobbet till körskolan för teorilektion, om människan, usch såg en hemsk film om trafikolyckor. Blev nästan illamående..

Sedan kom jag hem, kollade mejlen och läste kommentarer och beslutade mig för att ta ett bad. Och när jag var färdig var klockan alltså 20 i elva :P Snart dags att lägga sig mao. Måste vara utvilad i morgon då jag ska på en jobbintervju. Håll tummarna!!


Jag har i stort sett alltid tända ljus när jag badar. Höjer mysstämningen enormt och gör det lättare för mig att slappna av!

Kommentarer
Postat av: ange

jahaa, okeej. Men man vänjer ju sig :D

2010-12-15 @ 07:40:16
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: My

Nu ar jag lagt till dig:) Hoppas allt går bra idag!!<3

2010-12-15 @ 09:21:32
URL: http://alwaysmy.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback