Topp 3 från Fixatilldig.se

Hej.
Här listas mina favorithårprodukter från fixatilldig.se

Orofluido 100 mlCatwalk Fashionista Smooth & ShineL'Oréal Absolut Repair Shampoo (1500 ml)

Orofluido skönhets elexir är en guldskimmrande, vaniljdoftande olja som vårdar håret samt gör det lent och följsamt. Jag använder denna olja i stort sett dagligen. En av mina absoluta favoriter!

Catwalk Fashionista Smooth & Shine är en värmeskyddande produkt som innehåller uv-skydd, ger glans och har färgbevarande egenskaper. Håret får glans och blir mjukt. Jag använder alltid värmeskyddande produkter när jag fönar och plattar håret.

L'Oréal Absolut Repair Shampoo är en megastor schampoflaska (1500 ml) och innehåller ett schampo som reparerar och vårdat skadat hår. Den håller hur länge som helst och kommer med en praktisk pump. Räkna ut literpriset och jag tror att denna inte är mycket dyrare än vanliga (oftast sämre) budgetschampon.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback