Torsdag

Hejhej!
I torsdags bar det alltså av genom hela sverige för att besöka farmor och farfar, farster, farbröder och kusin för att fira jul ihop. Eftersom inget internet fanns att tillgå så sprider jag ut inläggen jag egentligen skulle lagt upp då och lägger upp de nu istället.

På vägen dit

En översnöad bil





Lite sysselsättning på färden





på kvällen blev det uppesittarkväll med bingolotto såklart. En traditition varje år, dock ingen vinst i år heller. Som vanligt..




slog in de sista julklapparna, var väl på tiden.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv: Jag visst är dom söta :) det är mina syskonbarn faktiskt, inte så lätt att lista ut hehe. Btw, det är en tradition för oss också i vår familj med uppesittarkväll på bingolotto! :)

2010-12-26 @ 02:12:39
URL: http://sannewestin.blogg.se/
Postat av: Sara nyrvik

Hoppas ni hade en super jul hemma hos mig ;)

2010-12-26 @ 02:16:37
Postat av: selmaaas

Cosmopolitan (L)

2010-12-26 @ 14:36:57
URL: http://selmaaas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback