Oriflameperid 3

Hej!

Varumärket Oriflame var uppbyggd på 18 perioder som jag vet att jag skrivit någonstans. Under årsskiftet -09 till -10 är det endsat 17 perioder. En Oriflameperiod håller på i tre veckor och innehåller en katalog (sammanlagt 18 kataloger/år). I dessa kataloger finns särskilda prissänkningar, utförsäljningar och tillfälliga produktserier. Det tillfälliga sortimentet ändras hela tiden medan det ordinarie sortimentet uppdateras hela tiden.

Igår började Oriflames tredje period och tredje katalog (katalogen håller hela perioden så det är i princip den som är huvuddelen i perioden, för att förklara enkelt). Nedan beskrivs de bästa fynden och finaste produkterna som gäller i denna perioden :)

Nagelvård i tre olika flaskor (men alla har liknande utseende som ovan)
Peelande serum som tar bort döda hudceller och mjukgör nagelområdet. Naglarna och nagelbanden blir släta och välmanikyrerade.
Stärkande och återfuktande nagelolja för torra och sköra naglar. Mjukgör nagelbanden. Innovativ massageapplikator som stimulerar naglarna
Serum som stärker mjuka och svaga naglar som lätt skivar sig. Återfuktar under natten och tillför vitaminer och naturligt protein


Ögonskuggor om tre färger. Finns i vit/silver/svart, ljusbrun/beige/brun och beige/grön/brun färgkombinationer.
Dessutom är det läckra make-updosor vilket jag tycker om otroligt mycket (hoppas ni vet det vid detta laget :D)


En ny otroligt väldoftande doftserie med duschcreme, eau de parfym och en doft i fast form


En väldoftande och återfuktande handcreme som blir din för 19kronor om du beställer andra produkter för 250 :- eller mer

Detta är bara ett axplock av vad jag tycker är de mest attraktiva och prisvärda produkterna just nu. Det finns flera hundra olika make-up, hudvårds-, ansiktsvårds-, fotvårds-, hand & nagelvårdsprodukter samt asocearer som väskor och smycken plus mycket mer. Vi har allt för hela familjen bland annat raklödder för män, babyolja för barn, ansiktscremer med antiåldrande effekt för äldre och tandkräm för de flesta :)


Du kan bläddra i katalogen online på www.oriflame.se Vill du beställa någon produkt av mig skickar du ett mejl med din beställningslista till [email protected] jag skickar leveranser till hela Sverige.

Vill du veta mer om hur det är att vara säljkonsult inom Oriflame, vad det innebär, vad företaget är mm så gå in här


Är dessa inlägg roliga/givande/tråkiga/onädiga... berätta din åsikt, jag vill veta :)


Kommentarer
Postat av: Angelina

jag brukar beställa i oriflame ibland :) men det var längesen sen sist.. Sist jag beställde var nog i november :)

2010-02-10 @ 22:55:12
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Angelina

sv: okej ^^ godnatt :)

2010-02-10 @ 23:25:59
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Rebeckaa

Ja gillar din blogg, :D ! Du skriver massa bra !

2010-02-11 @ 08:51:32
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Emma

Allt bra med dig idag? :)

2010-02-11 @ 15:18:03
URL: http://ericsons.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback