Uttråkad och lite deppig

När man är lite lagom uttråkad och skoltrött (och trött på det mesta egentligen) tycker jag att den bästa botningen är att få chansen att riktigt lyxa till det. Så nu blir det senaste numret av in touch i ett hett skumbad följt av min favorit bodyskrubb, ansiktsskrubb och ansiktsmask, fila fötttern, måla tånaglar och hemmamanikyr, hårinpackning och till sist ett shaktimattsmaraton. efter det poppar jag en skål riktigt feta och äckligt goda popkorn!




Så, nu vet ni vart jag håller hus ett tag. Sen kommer jag tipsa om bästa make-upprodukten till alla hjärtans dag(fjäska för pojkvännen eller unna dig själv lite lyx) jaja, senare som sagt :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback