Solsken i Göteborg

Nu är det soligt och fint väder. Så jag passar på att läsa några inspirerande och intressanta sidor ur boken Dagens Outfit. En bok om modebloggar och varför dessa blivit så kritiserade. Intervjuder med diverse kända bloggare kommer också. Svinbra bok! Ska även passa på att måla naglarna, under gothiaveckan förra veckan fick jag inte ha målade naglar så nu ska jag pimpa upp dom ordentligt och göra dom riktigt fina :) Ett lila nagellack sitter fint.




Dessutom är det snart dags för min slående favorit - vardagslyxbelöningar. Jag har jobbat och slitit i flera veckor på diverse roliga och mindre roliga jobb men framförallt, tunga, stressiga jobb som min arma svaga kropp inte klarar av. Så för att belöna mig själv för allt slit så har jag nu bokat en 70 minuters lång helkroppsmassage på en massagesalong i närheten av där jag bor. fantastic!!

Kommentarer
Postat av: maria

fan va skönt det låter, jag vill göra ansiktsbehandling

Ha en skön stund

Kram Maria

2010-07-28 @ 16:51:37
URL: http://iahoglund.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback