Ekologisk hudvård - me like

God morgon!
Idag har jag sovit alldeles för länge, i närmare tolv timmar och det är ju egentligen för mycket. Har ont i huvudet och känner mig superseg. Nåja, ska försöka dra mig till gymmet (har sagt det varje dag denna veckan haha) och sen ska jag hinna städa och packa också - imorgon åker jag till skärgården med min pojkvän och bästaste vänner för att fira midsommar.

jaja, nog om det. Tillbaks till vad inlägget egentligen skulle handla om

som ni vet är jag ett stort fan av ekologiska skönhetsprodukter som skonar såväl djur, natur och människor. Detta fantastiska ekologiska ansiktskit innehåller en rengöringscreme, en ansiktsskrubb samt en återfuktande ansiktscreme.
alla produkter är tillverkade av de bästa ekologiska ingredienserna och är gjorda för hand - alltså inget fabrikstillverkat. alla ingredienser kommer från naturen och innehåller inga parabener(konserveringsmedel)

Vill du veta mer om Holy Lama? Kolla in här


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Linn!

De där säljer ju vi! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback