gårdagens fika och sovmorgon

hej
vaknade halv sju i morse hemma hos J, gick hem eftersom han började jobbet och jag var tvungen att kolla vilken tid jag hade körlektion. Det visade  sig att den var halv nio. Kul! Hann sova i en halvtimma och sedan hdae jag körlektion. När jag kom hem efter den däckade jag i första närmsta säng (det var sån tur var min säng men det behövde det inte vara ;D) och vaknade nyss. Så jag har tagit igen min sömn litegrann och det är skönt :D

Idag ska jag och min skitunge till lillasyster åka och shoppa sommarklänningar, jeansjackor, presenter med mera. Vi ska även äta en supergod fish and chips. Ska försöka komma ihåg att ta bild innan jag börjat äta så att den inte ser ut som bilden nedan haha

Bilder på shopping och outfit kommer upp lite senare.


fikade med en gammal klasskompis igår. ytterst mysigt. Vi fikade på le petit cafe (tror jag det heter) som ligger vid järntorget. Jag åt nån foccaccialiknande grej och juice. Hann inte ta bild innan jag åt upp den - den slank ner för snabbt :P Men här är en rolig bild på matresterna. Hoppas nån uppskattar det ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Haha, den är ju grymt dålig. Men det är en film man tittar på när den går på tvn och man har absolut inget annat för sig.

2010-06-23 @ 13:01:38
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback