Öppet hus med Oriflame

Dags fär ännu ett öppet hus idag. Jag och trei min oriflamegrupp arangerade ju ett för bara några veckor sedan men nu är det alltså dags igen.

Vi har hyrt en mysig liten lokal där vi har duktat fram i stort sett hela sortimentet som Oriflame har att erbjuda. Det är meningen att våra gamla och nya kunder ska ha chansen att prova på produkterna, känna och lukta innan man beslutas sig för om man vill köpa produkter. Gästerna som jag bjudit in får alla en närvaropresent om de föranmält sig till mig (det fårdom alltså oavsett om de lägger en beställning eller inte). Det bjuds på fika. Och det kommer finnas möjlighet att få hudvårds-eller makeupdemo. Dessutom finns viss direktförsäljning som innebär att man kan köpa produkter och ta hem direkt (i normala fall läggs en order och man får produkterna efter cirka en vecka).

Hoppas på en lyckad afton! Bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Petra

Så kul det låter! :)

2010-03-18 @ 19:51:08
URL: http://linnea84.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback