Oriflameperiod 5

Nu är det dags för en ny treveckorsperiod med nya härliga erbjudanden och specialkollektioner.

Här är mina favoriter:


Ett exklusivt erbjudande på Oriflame home collection som börjar säljas i denna period. Kollektionen innehåller doftljus och doftspray i snygga designförpackningar gjorda av Marisa Alvarsson. Finns i tre olika lyxiga dofter: breakfast in paris(lyxig doft av kokos, anis och kola), teatime in India(harmonsik doft av jasmine, sötmandel och sandelträ) och Autumn walk in Tuscany(uppfriskande doft av fikon, cypress och bergamott).
Helt oemotståndliga dofter. Själv har jag redan köpt ett doftljus!


En helt ny ljyvig EDT lanseras i en vacker flaska. Doften förför dina sinnen med toner av apelsinblomma och sensuella träslag.


Vårda dina händer!

Just nu kan
du köpa Happy Relaxing Orange Scented Hand Creme och Happy Relaxing Lemon Scented Hand Creme för endast 29:- (ordinarie pris 50 :-).



Få ett fantasiskt drömset som innehåller Eye intensity pencil(ögonpenna), Lipstick spa therapy (läppbalsam) och Revalotion mascara för endast 99kr vilket ger en prisssänkning med 70% än om man köper produkterna för sig, om du handlar för minst 300kr. Drömsetet kommer i en härlig presentförpackning


Diamondcremerna är en serie hudcremer för synligt åldrande hud och är de lyxigaste cremerna vi har på Oriflame. De innehåller äkta diamantpuder och kmplexet Diamond Elexir och Eternal Beauty Complex. Resultatet är en synligt föryngrad hud på bara 14 dagars användning. Diamondserien finns i dacreme och nattcreme men serien kommer expanderas under våren. Nattcremen är ny i denna Oriflameperioden! Köp två valfria cremer från Diamondserien och få ett halsband på köpet!


Ytterligare en nyhet: Skyddande läppglans i gälnsande pärlemornyanser. Kladdfri formula som mjukgör. Innehåller liptexctin med antioxiderande vitaminer och återfuktandeämnen samt spf 10 som skyddar läpparna mot solens strålar. Den innpvativa, muka silikonapplikatiorn ger en smidig applicering och ett glansigt resultat. Finns i två nyanser och du kan köpa dom för lanseringspris.


Silk & smooth serien expanderas och innehåller nu även vaxremsor som effektivt tar bort oönskad hårväxt fröm rötterna och ger ett långvarit resultat. Innehåller 100% bivax samt silkesprotein och bommulsextrakt.

I katalogen hitta du en utförlig guide om hur du går tillväga när du vaxar delar på kroppen. Kolla in på www.oriflame.se eller hör av er till mig så skickar jag en katalog.

Du kan bläddra i katalogen online på www.oriflame.se Vill du beställa någon produkt av mig skickar du ett mejl med din beställningslista till [email protected] jag skickar leveranser till hela Sverige.

Vill du veta mer om hur det är att vara säljkonsult inom Oriflame, vad det innebär, vad företaget är mm så gå in här

Kommentarer
Postat av: Petra

Home Collection verkar vara en mysig serie. :) Dock köper jag mina ljus på PartyLite då jag är konsult åt det företaget. :P

2010-03-24 @ 18:38:07
URL: http://linnea84.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback