Dagens outfit + kortisskoldag

hejhej!
Idag har vi drygt en halvtimmas skola, endast betygssamtal. Känns rätt lagom. Senare idag ska jag och mamma ut och shoppa de sista grejerna till studentfirandet.
Behöver fortfarande:
Balskor(svarta)
Kuvertväska (stor, svart)
Halsband (stort halsband som täcker ringningen
Festklänning till studentfesten
samt ska även småshoppa lite ordniary kläder.

Idag körde jag på simpelt svart tröja ochjeans - funkar alltid Dock vet jag inte om det är för varmt för jeans? I så fall blir det jeansshorts.


Fråga inte hur mitt hår blev så jäkla krulligt för det vet jag inte själv. Skiter i smink under dessa sommartider, kör endast på mascara.
Svart transparent tröja och stupisar

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback