Veckans schema

hejhej!
Idag har jag varit på Hammarkullekarnevalen hela dagen med avstängd mobil och en kamera som glömts hemma.Inga fina bilder från denna härliga dag tyvärr. Kulturkänslan var på topp och det fanns nåt attäta från alla jordens hörn.


veckan som kommer:
Måndag: Rumänerna kommer till skolan, ska ha en heldag och kväll tillsammans med dom
Tisdag: Klippa och färga håret hos frissan på morgonen. umgås med min älskling som fyller år, ha teorilektion påkörskolan på kvällen
Onsdag: Få spraytan
Torsdag: planeringsfika om Oriflameaktiviteter
Fredag: BAL!!!!!
Lördag: Bakis? Party? Myskväll?
Söndag: Resturang med klassen(eller ska jag på restaurang med dom påmåndag/tisdag veckan därpå?)

Den nionde juni tar jag studenten. Komiskt nog är jag ledig alla skoldagar fram till studenten med undantag för i morgon. Jag är alltså ledig i en och en halv vecka innan jag ska bli arbetslös "på riktigt". Knepigttycker jag.


Ska ni hitta på något roligt i veckan??

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback