Hårtips

Hej.
Idag har jag varit och klippt mig, inget nytt att se. Bara fräschare toppar. Och min frisör visade mig hur Orofluido fungerade. En sjukt bra produkt som jag blev helt förälskad i.

Det är alltså en guldfärgad stylingprodukt med vårdande egenskaper, den tillför håret fukt. Och det behövs för att håret inte ska bli sprött undvika att det är slitet. Den ger styling på så sätt att håret blir glansigt och sagolikt lent(på riktigt). Orofluidoflaskan innehåller tre oljor. Doftar god vanilj. "inte wonderbaum-bilen-vanilj utan god vanilj" som frisören uttryckte det själv. Och håret blir inte fett alls av oljan.

Fördela lite olja i hårtopparna i vått hår. Föna håret så det blir torrt med lite, lite fukt i och lägg i lite mer olja i håret. Det ger underverk och jag gillade den verkligen.
Välinvesterade pengar för oss med strävt, torrt och slitet hår!

Orofluido 100 + 3x5 ml

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback