Påväg!




Nu har jag förhoppningsvis lyft med planet mot Tanzania. Jag har med mig datorn och bloggar i så sort mån jag kan. Får se om jag kan uppdatera på någon flygplats på vägen ner. Men nu vet ni vart jag håller hus. Hoppas ni följer med på mitt livs resa.
Det finns internetanslutning där jag kommer bo, däremot tveksamt hur strömmen fungerar samt hur snabbt det går att ladda upp bilder. Så om inte annat kan jag bara varna att det kommer bli en del inlägg utan bilder.

Jag har gjort en 30dagarslista som jag också tidsinställt en för varje dag under resan. Så även om jag inte kommer kunna uppdatera så mycket så kommer i alla fall min lista uppdateras varje dag.
Stay tuned!


bild från när jag flög charterresa med familjen till grekland i somras. En inte lika spännande resa som denna!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback