Presentera mig själv

Nu börjar jag med första delen i min 30 dagarslista.

Vem är jag? Det är svårt att förklara för någon som inte känner mig. De senaste åren har jag förändrats väldigt mycket som person och nog blivit en bättre person får jag väl hoppas.

Jag lever för mina drömmar och vill uppleva allt innan jag dör, som nu, nu jobbar jag ju på ett barnhem i Tanzania. Jag vill inte vara en sån person som drömmer om att uppleva saker men aldrig slå slag i saken - usch vad tråkigt!

Annars är jag just nu arbetslös men har fått ett jobberbjudande som jag ska prova på när jag kommer hem från denna resa. Jag tog studenten 2010 och gick barn & fritidsprogrammet så jag är utbildad barnskötare. Hela hösten har jag jobbat på en förskola vilket var mycket lärorikt och jag utvecklades mycket.

Jag bor fortfarande hemma hos mina föräldrar men vill snart flytta ihop med min pojkvän som jag i bloggen kallar för J. Vi har för övrigt varit ihop i 3,5 år om någon var intresserad.

Jag är en känslosam person som har lätt att bli sårad. Jag tänker mycket, hela tiden tänker jag och funderar och reflekterar. Vilket kan bli rätt jobbigt ibland då jag har rätt svårt att leva i nuet. Jag  älskar att hitta på saker och blir lätt rastlös. Jag skulle vilja vara konstnärligt lagt och kunna måla och ta bra foton.

Så, hoppas ni lärt känna mig lite bättre




Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback