Sista dagen i paradiset

I morgon blir sista dagen här i detta fantastiska paradis i Zanzibar. Jag kommer ofta på mig själv att jag tänker att jag är med i ett vykort. Helt fantastiskt! Att hotellet är fint som bara den och vädret är 30+(minst) gör det inte heller helt fel. Jag kan vänja mig vid att bo här föralltid ;)

Igår var jag på stone town under en halvdag. Det är som gamla stan i stockholm ungefär. Med krimskrams i varje butik, gatuförsäljare och... ja.. that's about it. Jag förstod inte grejen, men å andra sidan var jag varken på spice tour, matmarknaden eller slavmarknaden. Kanske var därför, skulle väl egentligen velat ha en heldag.

Skulle ju egentligen bada med delfiner men det var för blåsigt och för få deltagare(snyft!!) så jag får ta det en annan dag. för komma tillbaka hit - det kommer jag definitivt göra. massor av gånger!!

Imorgon går flyget från zanzibar vid ett på dagen till dar es salaam. Där kommer jag och mitt resesällskap vara i cirka tolv timmar och jag vet inte riktigt vad vi ska göra, se staden antagligen.. Hemma i sverige kommer jag vara på fredag vid tretiden ungefär. Hoppas det blir strålande sol och värme(men det är väl för mkt att hoppas på..)

Kommentarer
Postat av: anna

Nä tyvärr kommer du inte till ett soligt sverige. här e minus grader å snö

2011-01-27 @ 19:15:19
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback