Vad är kärlek?

Vad är kärlek egentligen, det kan man diskutera om hur länge som helst. Är det kärleken till sin pojkvän? det är väl det mest självklara för många och det första många tänker på. Eller är det kärleken till en själv? En strävan efter att vara lycklig. Eller kärleken till ens materiella saker? Nej, för mig har materiella saker inget känslomässigt värde förutom foton och andra minnen. Eller kärleken till ens vänner? Kärleken till Göteborg? Som jag faktiskt älskar och blev helt gråtmild när jag gick genom göteborgs gator en ledig dag i höstas och hörde gatumusikanterna och andades in atmosfären. Är det kärleken till ens nära och kära? ens familj? De som en gång var nära och kära men som man nu inte alls har någon kontakt med? De som är i livet och de som inte är? Nej, jag tror att kärlek är allt det ovan nämnda i olika portioner.

Men kärlek är också min favoritmat, snygga kläder, intressen. Såna småsaker man inte tänker på. Det är svårt att förklara vad kärlek är. och jag tror att det mesta man gör och de flesta man träffar har man någon form av kärlekskänsla till.

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback