Naturliga borstar: ECOTOOLS



Nu har jag investerat i några nya sminkborstar vilket verkligen var på tiden. Jag valde att köpa ekologiska borstar från ECOTOOLS. En foundationsborste, puderborste och ögonskuggsborste blev det.
ECOTOOLS borstar har:
Mycket hållbara handtag i bamboo
Borst med god kvalitet som är 100% ickeanimaliska
Återvunnen aluminiumhylsa
Fodral som kan återslutas dvs återanvändas
Naturliga och återvunna material

Använder du sminkborstar av god kvalitet? Är sminkborstarnas kvalitet viktigt för dig?

Kommentarer
Postat av: Marie

Använder mig också ofta av Eco tools. Gillar dels borstarna i sig men naturligtvis även att de är miljövänliga. Den enda andra borsten jag använder mig av är IDUNs kabuki - världens mysigaste också.

2011-11-19 @ 19:57:55
URL: http://petitemari.wordpress.com
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Ecotools har fantastiska penslar! :D Älskar dom!

2012-05-01 @ 21:56:24
URL: http://tezzilicious.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback