Vid midnatt startar julkalendern!

Vid midnatt smäller det och jag hoppas ni alla är med! För första gången anordnar jag en julkalender på bloggen. Med fantastiska priser varje dag plus massor av unika julerbjudanden som ni bara hittar här på Beautyboxen!

 

och pssst alla som deltar under 1 december vinner något! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar...

(följ mig på bloglovin här och bokmärk julkalenderkategorin här för att inte missa någon grym lucka!)

Nu börjar jag få julkänslor i massor. Dags att julpynta, äta lussekatter, baka julgodis, sätta på julskivan och göra julkort. Mysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt!:)

2011-11-30 @ 18:09:37
Postat av: En blogg om Kevin

Haha, det känns som jag måste ta med mig ordboken om jag ska komma hem med ett bra och giftfritt balsam :p

2011-12-01 @ 07:35:33
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback