Test av Aqua cooling powder

 
Aqua cooling powder har jag skrivit om förut. Det är en produkt från framtiden. Den funkar som en primer som ska neutralisera hudtonen, dölja pormaskar och ge en bra bas. Den funkar även att använda över sin make.
 
Jag har använt aqua cooling powder innan min bas ett bra tag och den är grym! Framförallt under krognätter är den ovärderlig. Sparar plats i väskan då man slipper dra runt på puder! Dock tycker jag inte att jag ser någon skillnad när jag endast har aqua cooling powder utan foundation. Den är lätt att applicera med medföljande borste. Dock är innehållet löst så tappar du dosan i backen är du körd!

Kommentarer
Postat av: Sexleksaker

Kan vara ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com

2013-02-13 @ 05:02:55
URL: http://intimleksaker.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback