Semesteeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Playa de ingles, Grand Canaria
 

Idag har jag fått semester. fyfanihelvete vad skönt! Jag har aldrig jobbat så långt in på sommaren och det märks. Jag har jobbat varje dag hela året (förutom vid sjukdom, helg och sånt). Min första arbetsdag var bokstavligen den 2 januari, ja, så ni fattar Jag är så värd semester. SOVMORGON och bara njuta av alla timmar på dygnet!
 
På måndag åker jag och Joakim Gränna för att bo på slott, äta polkagrisar, åka hästdroska och bara leva
gott en stund. På torsdag åker jag till Orust, firar min födelsedag och lever lantliv. Och i slutet av juli åker jag och Joakim till Turkiet i hela 15 dagar. Denna sommaren kommer bli ljuvlig, oavsett om det bjuds på bra väder eller inte. Men just nu, så längtar jag efter sömn. Har varit vaken sen klockan fem imorse. Godnatt mina hjärtan <3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback