En fredagkväll som den ska vara

 
Denna veckan har varit jobbig på arbetsfronten. Jag vet inte varför, eftersom arbetsbördan varit densamma om inte lugnare. Måste varit att vi ställde om klockan i söndags då jag inte alls vant mig än.
 
Jag intalar mig själv varje år att jag ska ta tillvara på hösten och vintern men det finns ju inget att göra - utgångar är det för kallt för, uteserveringarna stängt. Jo, mysiga fikor går ju om man vill vänta på en buss huttrandes i kylan påväg hem. Det går fasen inte ens att fota normalt längre på grund av mörkret.
 
Nåja, denna fredagkväll ska bli det man behöver på hösten, nämligen full av mys! Nya Elle interiör, x-factor på tv, mysig pojkvän vid sin sida och taccos på bordet. Mysfredag <3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback