Intuition Naturals- Miljövänlig rakning

 
Vad gäller mitt brinnanade intresse för naturlig skönhetsvård så skriver jag om bra produkter jag hittat, oftast utan någon form av ersättning från företaget. Med detta nämnt vill jag poängtera att detta inlägg inte på något sätt är sponsrat.Produkterna på bilden har jag bekostat själv och företaget ifråga vet ej att detta inlägg nu publiceras.
Puh! Då var det sagt.
 
Jag har letat länge efter naturliga alternativ på produkter som inte är helt logiska att hitta - som tvättmedel(naturals), handtvätt(ej hittat), sköljmedel(ej hittat), diskmedel(grumme handdisk) mm. Nu har jag hittat en naturlig rakhyvel från EFI.se vid namn Intuition Naturals. Vid kontakt med vatten förvandlas rakhyvels sidor till rakskum. Rakskummet innehåller aloe vera och e-vitamin (ingenting annat!!). Produkten är allergivänlig, parfymfr och parabenfri. Produkten är tillverkat i 100% återvunnet material.
Det smidiga med Intuition är att man kan skriva på ett abonemang så man får rakhyvlarna direkt i brevlådan. Alla tummar upp från mig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Attitude har ett härligt sköljmedel som finns på t.ex. bodystore! Annars funkar ett par matskedar ättika också, och det kan även användas till handdukar.

Svar: tack för tipset!

2012-11-26 @ 22:49:25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback