Min moodboard/visionboard

 
Det är bra att göra moodboards ibland för att få en koll på vad som egentligen är viktigt och att prioritera i ens liv. Jag kom fram till att ett fint hem, inre frid, resor, lycka, kärlek och karriär är det jag tycker är viktigast just nu. Konserter får vara med på ett hörn, likaså pengar (jag skulle vilja ha pengar i överflöd men det är ändå lågprioriterat), fred på jorden och en kämpan för afrikanska barn får också vara med på ett hörn. Det tar inte upp hela min vakna tid som det gjorde för några år sedan, men finns ändå nånstans inom mig. Ett fadderbarn(som jag precis ansökt om) får vara det lilla jag gör, just nu.. Jag vill även bli en bättre fotograf, äta hälsosam mat och tycka att det är roligt att löpträna. Samt skaffa mig fler tatueringar.
 
Genom sin moodboard,eller visionboard, får jag lättare att prioritera mina val samt göra en vision om den jag är och hur jag vill vara.Och framförallt hur jag ska komma dit.
 
Vad ska finnas på din visionboard?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback