Nytt set lash extensions

Detta är en av mina nya set ögonfransförlängning jag gjort på sistonde. Använde 10mm fransar(något kortare än vad jag gjort tidigare) med det bästa resultatet hittills. Lite kladd och många fransar. tidsåtgången blev något längre än vanligt, ca 3,5 timma. Men med tanke på resultatet är det värt det. Nästa steg: fortsätta i samma stil men speeda upp arbetet något. Slutgiltliga mål är är göra ett set ögonfransar som är snyggt med många fransar på ca en timma. Men det dröjer väl en tid antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Ser jättebra ut :) enorm skillnad från de första!

Svar: tack. ja det är helt sjukt stor skillnad. Därför är det kul att ta bilder för varje set så man ser förändringen :)

2012-11-08 @ 19:32:56
URL: http://kindofjulia.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback