Dagens spartips - smink från ELF

Har äntligen fått tummen ur och lagt en beställning från sminkmärket ELF. Jag har hört mycket gott om deras produkter och med tanke på att hela min order (inkl frakt från England) kostade lite över 300:- förlorar jag inte speciellt mycket om allt, mot förmodan, är urkasst. Jag är dock förväntansfull att använda deras topplack som gör nagellacket matt samt ögonbrynskitet från deras Studio line.
 
Har du använt ELF? Levde de upp till dina förväntningar?
 

Förövrigt har ELF en kampanj som pågår till den 8 oktober. Välj mellan fri frakt och hemlig gåva eller 25% rabatt på hela sortimentet!

Kommentarer
Postat av: sminkblogg!

sv: ja det ska det egentligen ;)

2012-10-04 @ 14:54:03
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback