Ny årstid, ny motivation

hallå hallå.
såatteh... hur 17 ska man börja skriva ett inlägg efter nästan fyra månaders total tystnad? Jag ser att det fortfarande är massor av folk som kikar in på min blogg varje dag, vilket är helt sjukt! Kanske googlar folk på nopoo eller aupair i tanzania som jag skrivit så mycket om? Eller så har jag faktiskt ett gäng trogna läsare som kikar in då och då för att se att jag lever?
 
Hur som helst.
Sen sist har jag hunnit vara i Turkiet med min älskade Joakim. Åkt en tur till London. Börjat jobba på en ny förskola med stora barn(4-5åringar) och trivs som fisken i vattnet. Anmält mig till en kurs för att bli lashstylist(ögonfransförlängning) som börjar om någon vecka. Fått ett nytt intresse som engagerar mig - naturlig mat. Inte nödvändigtvis lchf men nåt åt det hållet. Jag och Jocke är fortfarande sambos och kära. Vi har ett förstahandskontrakt troligtvis inom räckhåll(har bott i möblerad andrahand i snart ett år).
Jag har inte saknat bloggen under sommaren. Inte det minsta faktiskt. Däremot har jag börjat få ett bloggsug nu när hösten vandrat in. Jag har inte haft någon anledning att klä upp mig (har ju ingen anledning att ta outfitbilder...), eller ta tag i mitt fotointresse(vem ska jag visa fotografierna för?), eller att göra inspirerande kollage(som jag faktiskt tycker är roligt men helt meningslöst att kämpa med när man inte har en blogg).
 
Detta blir en nystart fast samtidigt precis detsamma. Fortfarande mycket skönhet, mode, vardagslyx, nopoo. Yta och djup i en bra mix. Dessutom kommer jag smyga in inredning, naturlig mat, bakning och fotografering så smått.
 
 
Hoppas mina gamla läsare hittar tillbaka och nya läsare hittar hit.
 
Välkomna den bästa hösten. Någonsin! <3
 

Kommentarer
Postat av: julia

älskar din blogg :D

sV:tack, men de va min outfit ;)

2012-10-04 @ 19:17:12
URL: http://berglunndjulia.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback