Cliniquetvålen - ett mästerverk!


Hej!

Nu ska jag berätta en av de bästa hudvårdsprodukterna som jag någonsin använt, nämligen Cliniquetvålen. Det är en hård tvål med en anspråkslös doft, men den är så härlig!

Gnugga upp ett lödder i händerna och tvätta ditt ansikte med den. Den fungerar även som make-upborttagning. Du får den i en praktisk ask som gör att den inte kladdar och den håller i evigheters evighet.

Jag använder den jämt, en gång om dagen minst! Första veckan jag använde tvålen försvann alla mina envisa plitor, synliga porer och orenheter som aldrig riktigt gått bort med någon annan produkt. Komplettera tvålen med ett ansiktsvatten och en återfuktande ansiktscreme och du kommer ha din drömhy fortare än du anar!

Tvålen finns att köpa för blandhy, normal hy mm. så köp den som är för din hudtyp. Vet du inte vilken hudtyp du har? Den finns at köpa på bland annat Åhlens och KICKS, köp den nu. Eller önska dig den i julklapp kanske?
Clinique - Facial Soap - Normal

Cliniquetvålen är min favorit, vilken är din?


Vi ses!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback