Estelle & Thild kommer inom kort!

Här kommer en miniupdate om vad som kommer hända i bloggen framöver.

Inom kort kommer jag och hudvårdsmärket Estelle & Thild att mötas och testas! Jag kommer naturligtvis berätta alla detaljer i bloggen innan jag sätter igång.



Jag tycker att man har ett ansvar när man köper hudvård och använder helst produkter som tillverkats på ett etiskt sätt. Därför glädjer det mig att Estelle & Thild:s produkter inte är djurtestade. Att de dessutom innehåller ekologiska och naturliga ingredienser är ju bara en trevlig bonus!

Estelle & Thild har hudvård både avsett för barn och för vuxna. För vuxna finns två hudvårdsserier - en parfymfri och en med välgörande doft av Neroli. De säljer även en serie med kroppsvårdsprodukter (heter det så?).

Produkterna finns att köpa på Kicks och priserna ligger mellan 100-200 kronor.

Ska bli spännande att testa! Mer info kommer snart :)


(dessutom kommer jag snickra ihop en komplett nagel- och handvårdsguide och använda mig av inspirationen jag fick på gårdagens hand- och nagelvårdskväll)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan! Vill du vara snäll och tala om vad du tycker om min nya bloggdesign? Skulle vara jätteuppskattat! Tack =D



Kolla in min blogg som handlar om mode, kändisar, Robert Pattinson, SKOR, musik och väldans massa mer! Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-09-30 @ 23:40:24
URL: http://jarske.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback