Testar Dove VisibleCare duschcreme 3 veckor


De två andra inläggen i denna testserie hittar du här och här

Underförsta veckan såg jag stora skillnader och ett klart märkbart resultat av vackrare och mer återfuktad hy. Nu efter tre veckors användande har det inre blivit så drastiska skillnader som det blivit första veckan utan förändringarna har kommit smygande. Jag tycker att jag har i stort sett samma hy som jag fick efter en veckas användning men märker definitivt av att jag inte är lika paniktorr efter en dusch som jag kunde bli förut.
Men å andra sidan, hur många andra återfuktande duschcremer finns det till detta budgetpris? tycker om denna produkt och den är helt perfekt för torrisar eftersom den ger återfuktning under duschen (återfuktar man sig efter har man ju dubbel effekt)


Kommentarer
Postat av: Angelica

orkar inte:)

2010-03-23 @ 22:53:43
URL: http://angeliqaw.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback